Curierat, cargo, marketing direct   Curierat, cargo, marketing direct   Curierat, cargo, marketing direct   Curierat, cargo, marketing direct   Curierat, cargo, marketing direct   Curierat, cargo, marketing direct
  
 
Alo Curier a implementat un Sistem de Management al Calitatii
in conformitate cu standardul international SR EN ISO 9001 – 2001.
 


Activitatea Alo Curier este una focalizata catre CLIENT. Toate eforturile noastre sunt indreptate catre identificarea si satisfacerea necesitatilor clientilor nostri. Managementului firmei si intrega echipa
Alo Curier sunt implicati total in atingerea acestor obiective. Activitatea de livrare a expeditiilor este impartita in etape (procese), fiecare dintre acestea avand o procedura bine stabilita pentru derularea ei. Avem o atitudine orientata catre imbunatatirea continua a serviciilor noastre in vederea atingerii satisfactiei partenerilor nostri. In acest fel, Dumneavoastra beneficiati de servicii de curierat rapid la nivel local, national si international conform asteptarilor.

Toate aceste eforturi s-au concretizat in elaborarea documentelor specifice unui Sistem de Management al Calitatii. Compania are in acest moment un Manual al Calitatii alaturi de Proceduri specifice care furnizeaza informatii asupra modului in care se efectueaza activitatile si procesele din companie.

Esenta acestei abordari asupra activitatii desfasurate vine din dorinta noastra sincera si angajamentul pe care ni l-am asumat in prestarea catre Dumneavostra a celor mai profesioniste servicii din domeniul curieratului.

 

Track & Trace  AWB No.
10 ani - Alo Curier
  ALO CURIER acreditat Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
 
  ALO CURIER Membru fondator al Asociatie Operatorilor de Curierat din Romania
 
 
 
  ALO CURIER implementeaza un sistem de management al calitatii ISO 9001/2000. detalii
 
home    I    compania    I    servicii    I    avantaje    I    parteneri    I    cariera    I    contact

Realizat de Concept24