Curierat, cargo, marketing direct   Curierat, cargo, marketing direct   Curierat, cargo, marketing direct   Curierat, cargo, marketing direct   Curierat, cargo, marketing direct   Curierat, cargo, marketing direct
  
 




Companiile de curierat locale vor sa cucereasca piata din Bucuresti
[ 05.10.2006 ]

Tot mai multe companii de curierat introduc servicii premium in Bucuresti, de livrare a corespondentei sau a coletelor imediat, pentru a se impune pe piata tot mai concurentiala a curieratului din Capitala, potrivit reprezentantilor pietei.

 



"Companiile mici care activeaza in special in Bucuresti introduc aceste servicii pentru a se impune pe piata din Capitala, pentru ca firmele mari de curierat acorda foarte multa importanta curieratului national si international", a declarat pentru Rompres, directorul de vanzari al companiei Cargus, Nadia Talpa.

La ora actuala, companiile mici din Bucuresti au inceput sa introduca tot mai multe servicii express pe segmentul premium, de preluare si livrarea imediata (fara opriri intermediare) in Bucuresti de catre un curier dedicat. "incepand din aceasta saptamana, noi am lansat alaturi de serviciul express si serviciul care realizeaza livrarea in ziua preluarii, in orice oras din Romania. De asemenea, vizam si piata internationala, prin preluarea si livrarea de catre un curier dedicat cu primul avion", a declarat directorul gereral al companiei Alo Curier si secretarul general al Asociatiei Operatorilor de Curierat din Romania, .

Servicii express, cu livrare de la 30 de minute pana la 120 de minute, ofera si alte companii locale, precum Pegasus sau Concorde Courier. "De cand am lansat aceste servicii, cererea este de cateva procente din volumul total de solicitari. Cu siguranta ca ponderea acestor servicii va creste ca valoare, deoarece viteza derularii vietii creste, De asemenea, se va accentua cererea pentru astfel de produse, concomitent cu dorinta de servicii mai bune", a spus .

Acesta a declarat ca principalul impediment in dezvoltarea segmentului premium pe piata locala de curierat o constituie lipsa de cunoastere a acestor servicii, desi pretul este mai mare decat in cazul segmentului standard.

Sunt servicii mult mai scumpe intrucat inglobeaza o valoare adaugata foarte mare (timpul imediat de livrare, dedicarea pe acel plic, garantarea timpului de livrare). Spre exemplu, in alte tari, livrarea in aceeasi zi in alte orase este deja ceva obisnuit. O alta bariera pentru a oferi aceste servicii pe piata curieratului local, spre exemplu (Bucuresti), este aceea a preturilor mici practicate, preturi care afecteaza calitatea: spre exemplu in Londra serviciile ultra-rapide de curierat local costa in jur de 25 euro, in timp ce in Bucuresti pretul nu depaseste 3-5 euro.

Greii pietei, concentrare pe piata nationala

Companiile locale mari, precum Cargus, Fan Courier sau cele internationale, DHL, TNT sau UPS, care sunt prezente pe piata nu sunt interesate deocamdata de aceste servicii pentru ca miza pietei curierat este reprezentata de serviciul national.

"De obicei, livrarile in Bucuresti se fac pentru a doua zi pana la ora 10,00, cu returnarea banilor in cazul in care curierul nu ajunge la timp. Acesta este serviciul pe care noi il oferim si este oferit si de celelalte firme mari. in cazuri exceptionale, pentru clienti importanti oferim livrare foarte rapida in decursul aceleiasi zile", a spus directorul de vanzari al companiei Cargus, Nadia Talpa.

Din datele companiilor de curierat, deocamdata cererea nu este extrem de mare pe acest segment, ce reprezinta doar trei la suta din piata de curierat, estimata la circa 80 milioane de euro, fiind impartita in mod egal intre curieratul intern si cel international.

Pe piata activeaza marii jucatori multinationali - DHL, TNT, UPS, Fedex, si companiile cu capital majoritar romanesc care domina piata nationala, precum Fan Courier si Cargus. Un important segment este reprezentat de curieratul in Bucuresti, unde se afla in competitie atat Fan Courier si Cargus, cat si noi companii, precum Alo Curier, Concorde, Pegasus, care detin 50% din piata serviciilor de curierat din Capitala.

Piata de curierat a inregistrat o crestere de circa 15% (20 milioane euro) in primele sase luni ale anului, inscriindu-se astfel in trendul din ultimii ani, care este de asteptat sa se mentina si dupa aderarea la Uniunea Europeana, potrivit estimarilor operatorilor de curierat din Romania.


Wall Street


Companiile de curierat premiate in Topul firmelor din Bucuresti  [ 26.10.2006 ]
Calare pe scutere pana la iarna  [ 23.10.2006 ]
Companiile de curierat locale vor sa cucereasca piata din Bucuresti [ 05.10.2006 ]
Netul creste posta Express  [ 18.09.2006 ]
Curieratul aduce la usa profit  [ 07.09.2006 ]
Curieratul va genera cu aprox 30-40% mai multi bani decat anul trecut  [ 24.08.2006 ]
Curieratul rapid in provincie, cheia succesului pentru jucatorii mici  [ 28.07.2006 ]
Curieratul rapid prinde aripi  [ 01.06.2006 ]
Curieratul trece la viteza europeana   [ 29.05.2006 ]
Integrarea netezeste drumul curieratului prin Europa   [ 26.05.2006 ]
Companiile de curierat au avut afaceri cu 50% mai mari de Paste   [ 29.04.2006 ]
Piata de curierat expres intern va cunoaste o crestere medie de 25% in urmatorii 4 ani   [ 19.04.2006 ]
Apropierea de UE urca piata curieratului la 130 mil. euro   [ 13.04.2006 ]
Pe coletaria romaneasca scrie: "Profit de milioane de euro"   [ 28.03.2006 ]
Curieratul, o piata de peste 130 milioane euro    [ 11.01.2006 ]
Piata de curierat va atinge nivelul de 130 milioane de euro in 2006    [ 09.01.2006 ]
Cat va costa sa trimiteti cadouri in alta localitate   [ 22.12.2005 ]
Numarul trimiterilor postale a depasit 500 de milioane   [ 21.12.2005 ]
Marketing direct romanesc, "exportat" la vecini   [ 01.12.2005 ]
Sporesc firmele de pe piata serviciilor postale    [ 10.10.2005 ]
Firmele de marketing direct s-au suparat pe Posta pentru ca a marit taxele   [ 08.08.2005 ]
Piata de curierat rapid din Romania creste anual cu 10-15%   [ 19.04.2004 ]
Concurenta mare la serviciile postale   [ 10.06.2003 ]


[ top ]



 

Track & Trace  AWB No.
10 ani - Alo Curier
  ALO CURIER acreditat Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
 
  ALO CURIER Membru fondator al Asociatie Operatorilor de Curierat din Romania
 
 
 
  ALO CURIER implementeaza un sistem de management al calitatii ISO 9001/2000. detalii
 
home    I    compania    I    servicii    I    avantaje    I    parteneri    I    cariera    I    contact

Realizat de Concept24